Powered By Blogger

domingo, 29 de janeiro de 2012



Tea Light Card

Hello!

Are you ready for my second post??? xD
I saw this idea in a video from youtube, and I thought what a very interesting idea for a birthday present.
So, I decided to make this tea light card for my Godmother birthday. It is a great gift, because it isn't  a traditional card, with only the happy birthday message, but also has a little surprise, which is a drawer with three little candles.
I think the card looks beautiful, and that my Godmother liked!!! ;)
But leave your opinion, to know if you think the same!!!


Olá!

Preparados para o meu segundo post? xD
Eu vi esta ideia num video do youtube, e pensei que seria uma ideia interessante para um presente de aniversário.
Por isso decidi fazer para o aniversário da minha madrinha. Penso que é uma prenda gira, pois não é apenas um cartão tradicional, só com a mensagem de feliz aniversário. Mas tem também uma pequena surpresa, que são as três velinhas na "gaveta" lateral.
Eu acho que o cartão ficou bonito, e penso que a minha madrinha gostou!!! :)
Mas eu gosto sempre de saber a vossa opinião....;)









1 comentário: