Powered By Blogger

sábado, 4 de fevereiro de 2012


Box with Drawers


Hello!

Today I am going to show to you a project that I was tricked to do it.

I will explain…

My BFF Sofia asked me to do a little box for her to put her earings. When I gave the box to her she desapear, then she came back and told me to open the drawers: in the first I found a coin, in the second there was a note, and in the last one I discover a pendent for my Pandora bracelet. All of this was my birthday present , from Sofia and her mother (Hi Zilda!). So, my friend asked me to do the package for my own present…isn’t she amazing? (she is, actually)xD

In the end, I got the present and she took the box!

Hope you like my little box with the drawers, so don´t forget to leave a comment!




Olá pessoal!

Hoje o que vos vou mostrar é esta pequena caixa com gavetas.

Mas esta é uma caixa com uma “longa” história por trás…  Eu conto:  a minha amiga Sofia pediu-me para eu fazer uma caixinha para ela guardar os brincos pequenos, e eu achei que seria engraçado fazer uma mini “mesinha de cabeceira”. Quando eu lhe entreguei a caixa ela desapareceu, entretanto voltou e pediu para eu abrir as gavetas: na primeira encontrei uma moeda, na segunda uma nota e na terceira um pendente para a minha Pandora.  Resumindo, ela pediu-me para eu fazer o embrulho para a minha prenda de aniversário…a minha amiga é mesmo cheia de ideias não é? xD

No fim, eu fiquei com a prenda e ela com a caixa!


Espero que gostem, e não se esqueçam de comentar!








I realy want to know what you think, so you know what to do...


Eu realmente quero saber o que pensam, por isso sabem o que fazer...



1 comentário: